برای طراحی لوگو چقدر باید هزینه کنیم؟

حتما برایتان پیش آمده است که بخواهید برای کسب وکار خود یا استارتاپی که قصد دارید آن را راه اندازی کنید یک لوگوی حرفه ای طراحی کنید. اما به فکر قیمت طراحی لوگو هستید؟ پیشنهاد من به شما این است که برنامه ساخت لوگو که به نام bizgo فعالیت می کند و یک نرم افزار آنلاین است را امتحان کنید.

قبل از اینکه بخواهید با یک آژانس تبلیغاتی یا یک گرافیست فریلنسر برای طراحی لوگوی خود همکاری کنید بهتر است هزینه های موجود را بررسی کنید. بر اساس نوع کسب و کاری که شروع کرده اید و توان مالی شما طراحی لوگو قیمت های متفاوتی دارد. اینکه بخواهید یک طراح برای خود استخدام کنید یا از یک آژانس طراحی گرافیک کمک بگیرید زیاد مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که بدانید استفاده از این موارد مزایا و معایب خاص خود را به همراه خواهد داشت.

طراحی لوگو یکی از خدمات خلاقانه است و به همین خاطر طراحی لوگوی سفارشی ممکن است برچسب قیمت گذاری نداشته باشد. به همین خاطر است که قیمت طراحی لوگو از فردی به فرد دیگر متغییر است. به طور مثال در کشور ما ایران طراحی لوگو از قیمت 50.000 تومان تا 10 میلیون تومان، متناسب با خلاقیت و تخصص و نمونه کارهای طراح گرافیست هزینه دارد.

اجازه دهید عناصر موجود برای قیمت گذاری طراحی لوگو را با هم مرور کنیم. مثال زیر را ببینید:

کافی است مرورگر خود را باز کنیم و کلمه ی طراحی لوگوی حرفه ای را جستجو کنیم، با سایت های مختلفی روبرو می شویم که هر کدام برای خدمات طراحی لوگو هزینه متفاوتی ارائه کرده اند.

برخی از این سایت ها برای این طراحی کمتر از 50.000 تومان می گیرند. Bizgo.ir با این هزینه ناچیز لوگوی حرفه ای و خلاقانه برایتان طراحی کند. در پایان از شما می خواهم پس از امتحان این سرویس آنلاین طراحی لوگو نظرات خود را در همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

Write a comment